Tilskud til salgsfremme af fødevarer

Print Facebook LinkedIn Twitter Mail Facebook LinkedIn Twitter Mail Hvis du deler indholdet, vil udbyderen kunne sætte cookies på din computer.
Sammenslutninger af frugt og grøntsagsavlere kan få tilskud til fælles kampagnefremstød. Kampagnen kan fokusere på forskellige vareområder, fx:
  • Betydningen af frugt & grønt overfor børn i uddannelsesinstitutioner
  • Oplysning om de skadelige virkninger af et stort alkoholforbrug

Organisationen kan få tilskud til

  • pr-virksomhed, salgsfremstød og reklame
  • oplysningskampagner
  • evalueringer
  • deltagelse i internationale arrangementer, messer og udstillinger
  • undersøgelser af nye markeder
  • handelsbesøg

Hvilke kriterier er der?

Den organisation, som foreslår kampagnen, skal have den nødvendige viden om de berørte produkter og markeder.

Ansøgeren skal råde over de midler, der gør det muligt at sikre en effektiv gennemførelse af tiltagene. Organisationen skal vælge en samarbejdspartner til at gennemføre kampagnen, eksempelvis et reklamebureau.

Ansøgeren kan få op til 50 % af budgettet til kampagnen. Ansøgeren skal dække mindst 20 % af de faktiske udgifter.

Hvad skal virksomheden gøre?

Send en ansøgning med beskrivelse af mål, strategi og målgrupper. Ansøgningen skal dække et projekt på minimum 12 måneder og maksimum 36 måneder.

Fakta

Kontakt
NaturErhvervstyrelsen
Center for Projekttilskud
Mail: projekttilskud@naturerhverv.dk
WWW: NaturErhvervstyrelsen

 

Hvor længe løber tilbuddet?
Fortløbende

Ansøgningsfrist Løbende

Om dette tilbud

Økonomisk tilskud

Hvad er fokus i dit projekt?
Fødevarer

Hvor gælder tilbuddet?
Hele Danmark